Wednesday 6 July 2011

: kenagan ! memory terindah !

: hoho !
engat agy kenangan time pi jitra nan tuuuut , hahaha !
ngee .
kenangan terindah laa time tue . cayalaa lue affaf .
haaa . aku pi nan bas jaa , tak mampu nak pi nan menda laen . agypown , best paa naek bas .
arnn3 .
first aku p , pada 16 oktober 2010 , aku tengok cita ..
three eyed children ..
cita neyy cam bangang , aku bukan tgok pown , sebab neyy cita hantu .
hahaha ! tadak masa aku nak tgok . 
bazir duet jaa . naseb bukan duet aku . 

second kalie aku p , 24 oktober 2010 , nan tuuuut jugak .
aku tgok citaa .
cuti cuti cinta ..

mmg gempak arr cita neyy . suka~suka~suka .

bila third time aku p ..beshh gak cita ,
cita kongsi , tapi ..
aku tak simpan un tiket dy . hahaha ,and last sekaly aku p , besama2 nan

hamidah hamid ..
aku naek bas nan dy , law tidak kamy nak tgok cita sekalie lagi ...
tapy , time dy kul 3.15pm . takut tak dan nak balek , so . kami amek keputusan untuk tgok cita
rasuk !!!
yang haram tak best langsung !
bazir duet jaa .
hahaha !
aku sajaa jaa cita experience aku sebenaQnyaa , sebab tadak topic nak cita daa .
hurmmm . sekian sajaa . pUpye !  ngeee !



No comments:

Post a Comment