Saturday 29 October 2011

: my HEROO ! aimann asyraf !

haii ! ngeee , 
pada 16 , 17 ,18 bulann sebelass ! 
saayaa dann kawan2 menyertai kem ke gunung jerai at kedahh darul amann ! 
( chewahhh ayatt bangsa jiwa bangsaa )
bestt ooo . kemm jeniss santaii ooo . first time aku p kemm semacamm neyy !
tamau laa citaa experience p sana .. yang aku nak kongc , just hari terakhir .
hari yang paling semangatt ! ..
time OTW nakk turunn tue , aku dk laa belakang sorang mamat neyh .. 
aku neyh fobia banyakk nan encik " pacat "
yang suka menghisap darahh orang tue . if nak pahala lebihh . sedekahhkannlahh darahh anda kat pacat2 sekaliann . sekurang kurangnyaa . kitaa sedekahh kann ?  ..
aku neyy dalamm hutann jenis sukaa jerit . manusiaa yang first menegurr aku tem aku menjerit , encik aimann laa . siapp ketuk kepala segala . package namanyaaa !
tapy , aku tak marahh . selalunyaa aku marahh . maybe dia neyy ada something yang tak bgy aku marahh kodd .. sebab tue aku diammm jaa . if aku nampak pacat . aku akan suruh dia yg buad . ngee !
dia tuee baek . tapy kekadang . menyebelin dong !  tapy , aku takk kesahh . asalkann benda tue , baek untuk aku . 
yang bestnyaa . time check point lasstt . terbaeekkkkk ..

first time pi pelukk anak orang dalam hutann . secara tak sengajaa . bukannnyaa aku suka2 .
hesshh . da dy dowk begantongg kat pokok , yg aku pulakk takot nan pacatt . so nyaaa . aku peluk jelaaa apa adaa . curanngg kodd tempatt tue . 
whateve pown , aku respect dia . dia penyelamatt aku dalmm hutann . bilaa first aku cakap nan dy , tem hari second time buad rotililit . aku and dia . bejemor katt asapp . memang nak bgy mataa sakett . 
tem tee jugakk laa . aku makann roti bekass tapakk kasuutt dy , memang sedapp !  ..
hahaha ! sajaa nak tunjuk hero time tue  ..
last2 aku yang tekenaa . padann mukaa kuuu !
 sekarangg , aku nan dy daa bekawann selamaa . 1 bulann 2 minggu ...
sampaii sekarang .. hope , persahabatann neyy , hingga ke akhir hayatt . ngeee .

dia , seorang yg baek , sukaa amek beratt , menghargai orang , bijakk , solehh , 
pahamm isi hati orang , buad orang tesenyumm kawaigirlfemoticon , tak tunjukk sedihh depann org  ..
sukaa makann ikann patin masak tempoyakk , 
 .. dann yang penting . buleyy diharapkann ! 
lovee you !  

sekiann ! pupye ! Cici ... 


No comments:

Post a Comment